torstai 6. elokuuta 2015

CC vastaroolijana

Elikkäs, nyt voin kertoa millainen olen vastarooliana. Ensimmäisenä olen aika kärsivällinen, enkä omastamielestäni hoputa. Tosin jos toisella menee viikko roolia ilman syytä, saatan muistutella. Käytän vähän teini kieltä esim:
"En mä nyt turhaan ollut tänne saakka juossut luovuttamaan!"

Yritän pitää tekstin selkeänä ja mukavana lukea, joskus saatan käyttää kirosanoja, esim:
"Hitto Prim, nyt lopetat!"

Joskus kuitenkin kirjoittaessani väsyneenä roolisa saattaa tulla tönkkö.

Iltaisin/ öisin mulla taitaa olla se suurin inspiraation purkaus, jota itse kutsun Ilta sekoilu inspiraation mahtimullistumaksi xD

Omastamielestäni kirjoitan rohkeasti, eli minun kanssani ei tarvitse hävetä minkäänkään laista tekstiä ;D  Pystyn kirjoittamaan tappeluista, tunteista ja vähän intiimimmistäkin hetkistä.

Vastaan suht nopeasti vastapelaajan rooleihin, minua saa myös hoputtaa :'D

Tässä nyt tälläinen, saa kommentoida!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti